måndag 15 november 2010

Med skallen full av ideer...

Huvudet är fullt av roliga ideer, men av nån anledning verkar det vara svårare att komma sig för att utföra dem på västra sidan av gränsen. Och då har jag ändå släpat med mig både tygkasse, blandkasse, symaskin, kransbaser, limpistol och jag vet inte hur mycket till...

Det blev inget fikastopp på vägen över igår, tänkte att jag skulle hinna se herrarnas 2:a åk så vi gasade på istället. Hann gjorde jag inte i vilket fall som helst utan fick nöja mig med läsa resultaten på nätet. Nåja, var ju ganska kul resultat iaf!

Nej, dax att lyfta rumpan ur soffan och försöka få nått vettigt gjort!

2 kommentarer:

  1. Tur att du har bil när du släpar så mycket! Fast det hade ju kunnat bli lite roligt vid incheckning på flyget. Räknas limpistol som vapen? =)

    SvaraRadera
  2. Oh yes... ser med fasa för mig hur det skulle vara att ta tex bussen över... Alla (!) mina grejer, en gammal pappa, 3 hundar, 1 katt... symaskin... lite extra mat.... Mardröm!! Tack gode fud för bilen!

    SvaraRadera