söndag 28 november 2010

Det var en envis flunsa..

Den biter sig faktiskt fortfarande kvar...
Och den stoppade mig från att gå i dopet till lille O, trist!
Men nu tror jag kanske att den faktiskt är på väg att lossa på greppet iaf.

Kvällen innan dopet kändes det ganska bra så jag sydde doppresenten (i en svag feberdimma) och gjorde mig klar, men på lördagsmorgonen var febern tillbaka och det ordentligt! Dessutom glömde jag att fota vagnstäcket jag sytt... men jag kanske får en ny chans till det.

Nu har jag fått upp julgardinerna på nedervåningen, ska försöka få upp lite stjärnor oxå. Men då måste jag först få liv i bilen trots kylan (-27) och komma mig ner till Tärnaby och handla fler glödlampor. Inte helt säkert på att det är det klokaste jag kan göra i eftermiddag, men men... Kan ju inte ha ett helt ojuligt hus på första advent heller!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar