måndag 18 oktober 2010

Ull ull ull

(Beklagar de kassa bilderna... men ibland blir det så!)
Ikväll fick vi besök av min kära extra syster och Krypet.
Då Krypet är min provdocka och rådgivare vad gäller tofflor till småfolk
fick han med sig ett par hem...
Tofflorna ser lite ut som ett par gubbtofflor och är varma och goa
med skinn i botten och ull på toppen.
Här är ett par i samma stil som passar till en vuxen,
de är tingade av en norsk vänninna.
Sist men inte minst...
Tvålhögen som nu är nästan komplett och redo för marknad!

2 kommentarer:

  1. Och som vanligt när jag läser din blogg känner jag plötsligt en stark längtan att kasta mig bort till min stickkorg. =) Eller just nu är det en plastpåse för det rymdes inte så mycket i resväskan...

    SvaraRadera
  2. Tofflorna har jag inte stickat då... De är ren redesign, med skinnsulor och ullklädsel. Håller på att bil vän med symaskinen oxå nu.. Jag som typ flydde för mitt liv från syslöjden på högstadiet! =)

    SvaraRadera