fredag 28 december 2012

Bilar ska bara fungera!

De ska inte gå sönder!
Och de ska definitivt inte gå sönder på julafton!
Men det gjorde min nya gamla pärla... 
Så istället för att svirra lite fram och tillbaka över gränsen, hälsa på vänner och få besök hemma i huset så är jag strandad i Norge, utan bil! 

Julafton var trots bilångesten mycket bra, jag har ju trots allt en väldigt fin extrafamilj här! Utan dem skulle julen ha blivit väldigt grå! Nu var den istället folksam och varm! (Tack Mamma för att du lärt mig att vald släkt är lika mycket värd som blodslig!)

Nu hoppas jag att den universella bensinpumpen ska passa i bilen!
För jag vill faktiskt hem en sväng i jul!!
Jag vill ligga på soffan och elda i spisen, dricka glögg och äta pepparkakor!

Och drömma om ett fantastiskt bra 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar